Lördag 19/3 Linn 22 år

I dag fyller jag år, hipp hurra... Jag tog mig till torp ensam en sväng, var skönt att komma bort lite hemmifrån och bara strosa runt. Tiden spran iväg fort och jag hittade både ett och annat. Eftersom jag fick ett presentkort på Cervera av svärföräldrarna så var jag in där en sväng och det blev två transparanta runda ljuslyktor/skålar och en värmeljuslykta i form av en silvrig näckros. Utöver det så blev det även några armband, strumpbyxor och en kofta i spets.

På kvällen kom det över lite vänner och det blev en kväll med stoj. Saga var duktig och hälsade snällt på alla och fann sig sedan till ro. För att få paus från det värsta oljuden så fick Saga ta sig en tupplur inne i komposthagen i sovrummet, där hon var jätte duktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0