Onsdag 19/1

Har suttit och pluggat och försökt strukturera upp alla nya kurser idag. Hade ett online-upprop och webbföreläsning. Som tur var passade tiden med Saga's eftermiddags tupplur så jag missade nästan ingenting av föreläsningen. Hoppas hon kan vara så lugn varje gång det är föreläsning.

På kvällen var vi tvugna att hämta ut lite paket, bl.a. några av mina kursböcker hade kommit och sen var vi tvugna att handla lite mat inför helgen. Eftersom att Ina och hundarna kommer och är här hela helgen så blev det att köpa lite extra gott: veg. tacos och "hemmagjord" pizza! Nomnom! Det är första gången Ina kommer och hälsar på sen jag flyttade till Uddevalla så ska bli riktigt skoj att visa hur vi bor med alla små djuren. Medans jag sprang in i alla affärerna satt Andreas kvar i bilen med Saga som fick sitta bak i bagagutrymmet. Lite bilträning är bra och eftersom vi inte visste om hon skulle få panik eller inte så ville vi testa och se, hon är ju inte sådär jätte ensamhetstränad ännu, men det gick jätte bra och en snabb sväng sprang både Andreas och jag in på två olika butiker och när vi var tillbaka igen så låg hon lungt och snällt. Känns bra, vill att hon ska kunna känna sig trygg i bilen. 

0540 Kissar ute
         Somnar om
1745 Kissar ute
         Somnar om
0920 Utfodring
0930 Kissar och bajsar ute
0950 Ögonsalva
         Klickerträning
1130 Har kissat inne vid ytterdörren
1230 Utfodring
1240 Kissar ute
1445 Kissar ute
1530 Har bajsat inne vid ytterdörren
1630 Kissar ute
1820 Utfodring
1825 Kissar och bajsar ute
1900 Ögonsalva
1920 Har kissat inne vid ytterdörren
         Klickerträning, apportering
         Full fart
1955 Kissar ute
2100 Kloklippning, Andreas klipper höger baktass
2120 Har kissat inne vid ytterdörren
2130 Har kissat och bajsat i hela hallen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0