Onsdag 9/2 Saga 4 månader

Från och med i dag får Saga vara med på utställningar i valpklassen, men det kommer inte bli något förrän i maj tror jag, vi märker.

Andreas är fortfarande dålig men känner sig lite bättre medans jag själv börjar känna mig krasslig, usch har inte tid att vara sjuk. Blir så himla stressad av att bli sjuk när jag har så mycket skolsaker jag måste ligga i tid med... Hoppas att det inte blir värre.


0810 Kissar och bajsar ute
0820 Utfodring
         Klickerträning- sitt, ligg, boll (apportering)
1010 Har kissat inne vid tvn
1050 Kissar ute
1235 Har kissat inne i hallen
1345 Har kissat inne vid fåtöljen
1615 Kissar och bajsar ute. Skäller på grannhund. Känns inte som att tillsägelse fungerar...
         Har kissat inne i hallen
1730 Utfodring
1740 Kissar och bajsar ute
19...  Har kissat inne i hallen
2130 Kissar ute


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0